Salut!

224 comentarii

by | Mai 15, 2017 · 17:12

224 de răspunsuri la „Salut!

  1. Angela

    Și da, și nu. Eu n-aș merge pe „acum 20-30-40 de ani”. Habar n-avem câte cazuri din astea au fost, ce putem ști cât de cât e că erau reprimate la greu. Din negarea părinților, de gura lumii, de „lasă că-i trece, că-i moft”. Și nimeni nu se prea sinchisea de ce trăiri au copiii. Copiii ăia devin adulți și acuma să nu-mi spuneți voi că mulțimea de adulți nevrotici, anxioși, asociali, violenți, depresivi etc n-are nici o legătură cu copiii care au fost, cu toții, cândva. Copilăria nu-i ca o piele de șarpe, s-o lepezi când îi vine vremea. Adultul nu înlocuiește, subit, copilul când ajunge la majorat. E același om, numai că mai vechi. Acumulările le cară cu el și habar n-ai unde acționează, cum modelează. Soluții n-am. Habar n-am ce-i de făcut. De ignorat nu cred că e. De luat în joacă e o soluție pentru acasă, dar ce faci cu omulețul ăla care musai să socializeze? Vai de capul lui dacă nu-i în standarde. Cruzimea gregară a copiilor poate fi îngrozitoare.

  2. Angela

    Niiimeni nu mai vrea să vorbesc cu miineee…Mă duc să mă culc și să mă tâmpesc la televizor. Și o să mă înscriu în PSD și în Coaliția pentru Familie și va fi numai vina voaaaastrăăăă..
    Precizare: la Antena3 și la România TV o să mă uit. Și la Trinitas și la Taraf.

  3. cătălin

    … dar nici de facut trecerea nu cred ca-i o solutie. Ce te faci daca peste citiva ani copilul isi da seama ca de fapt nu-i altfel?

    Am o zi plina azi…

  4. eu am o spaimă…
    realizez că am 47 de ani și mă îndrept spre 50.
    dar eu sunt mult prea copilăros.
    ce înseamnă de fapt să îmbătrânești?
    mă uit în oglindă și văd un om mult mai matur decât e în realitate
    mă uit în ochii străinilor și îmi dau seama că ei văd un om care trece spre vârsta a treia.
    cum e să fii la vârsta a treia?
    te mai poți copilări?
    sau devii ridicol?
    P.S. Vă rog să nu-mi răspundeți la întrebări, nu vreau să știu nimic.

  5. E greu să promovezi un sat cu numele Labașinț.
    Mă mâncă în cur și pusăi la cale o înfrățire cu localitatea Isola delle Femmine.
    Adică cacumarveni soluția prosperității satului Labașinț e Isola delle Femine. Bravo junghiule! Ești măiastru!

  6. Fac experimente avansate pentru Cacio e pepe! Am fost până la Roma ca să văd un restaurant cu numele acesta unde stau oamenii pe stradă ca să le vină rândul să mănânce paste cacio e pepe.
    Cu tot respectul cuvenit, blidul ăsta mie îmi iese mai bine .
    În trecut păstorii italieni aveau puține ingrediente la îndemână. O mână de paste uscate, niște pecorino și piper cam asta era ceea ce puteau aduna în sărăcia lor și așa s-a născut felul ăsta de mâncare sărăcăcios.
    Pastele se fierb, pecorino se rade, cu apa în care fierb pastele care conține amidon bun pentru îngroșare și pecorino ras se amestecă într-o justă proporție (vi-o dau în privat) . Acest amestec trebuie făcut la 50-55 de grade. La o temperatură inferioară suspensia va conține fîrîmituri neomogenizate, dacă depășești temperatura, pe la 65 se vor separa grăsimile și se adună în gâlme.
    Evident ar trebui făcut un bain-marie ca să iasă totul omogen ca un fondue.
    Când e gata emulsia pui pastele peste și amesteci ușor, dacă exagerezi ai futut farfuria că iar se separă grăsimile și îi dai peste piper proaspăt măcinat. Nici pecorino răzălit eu zic că nu mai trebuie.
    În loc de pecorino se poate utiliza brânză de oaie stagionată românească.
    Am zis că o să începem să facem acolo la Labașinț pecorino romeno. Sigur o să ne bată cu făcălețul italienii…

  7. andreea

    Junghiule, termină.
    🙂 nici o cifră nu e atît de înspăimîntătoare pentru bărbați.
    nu așa cum e pentru femei

  8. andreea

    eu am băut 1 litru de vin, pentru că a murit un amic de-al meu și nu știu altceva ce să fac.
    viața e… e o maaare … o maaare… nu mai zic nimic.

  9. andreea

    zău așa, Angela. 😦
    și dacă îl încurajezi că e fetiță și prietenii îi descoperă cocoșelul din nădragi crezi că îi e mai ușor??
    tot rău e.

    pur și simplu, pentru unii oameni viața e mai nasoală. trebuie să învețe să o înghită așa cum e. la naiba. mulți au cîte o problemă, mai gravă, mai puțin gravă și trăiesc cu ea.

    nu cred că trebuie să curgă petale de trandafiri în capul nostru.

  10. Odihnească-se în pace!

  11. andreea

    odihnească-se în pace.
    era un om blînd și cuminte. prietenii adunați astă seară nu i-au găsit alt păcat în afara faptului că nu s-a îngrijit ”la timp”. că nu și-a căutat sursa durerilor.
    să fie ăsta un păcat? 😦

  12. andreea

    adevărul e că e greu să promovezi un sat cu numele ăla…. :)))

  13. rich guy

    @ Junghiul

    Ileana Popovici imi pare eternul pusti ..oaica !
    Nu cred c-a purtat vreodata o alta tunsoare:

  14. Angela

    Ba așa ar trebui, să curgă petale de trandafiri în capul nostru. De ce să zicem că-i normal să curgă necazuri și belele, iar petale nu? Cinstit ar fi măcar să se compenseze. La fiecare găleată de rahat, măcar un sac de petale.Tărășenia cu transsexualii e nasoală. Dacă e reală și nu-i fantezie infantilă, clar că e anomalie. Adicătelea psihicu tău – softul, cum ar veni – nu recunoaște hard-ul – în speță, construcția anatomo-fiziologică, cocoșelul sau păsăruica și alte particularități care fac diferența. Cumva ca autoimuna mea, ceva din tine se neagă pe sine. E nașpa.

  15. rich guy

    @ Andreea

    Subscriu.
    Multi suntem victimile unor anomalii incurabile „servite” de pardalnica natura. Si oricata intelegere as avea fata de interesul deosebit pe care-l capteaza, mi-e cel putin dezamagitoare, daca nu de-a dreptul enervanta, obstinenta cu care sunt luate in colimator cele cu coloratura sexuala, de parca existenta noastra la asta s-ar limita ?! Dar acolo unde-ti sta in putinta cel mult incheierea unui arministitiu amagitor cu tine insuti, cand iti revine o progenitura cu retard mintal sau cu deficiente motrice pe viata, cu ce te mai ajuta „incadrarea morala corecta a problemei” ? Cata trebuinta isi mai gasesc fie strigatul instigator „Abominatie !”, fie empiricul stiintei ? Nu vad rostul unor asemenea rabufniri, mai ales asupra celor cumpatati, in amplificarea problemelor (n.b. si ma-ntreb cum procedeaza „judecatorii” cu cele cazute pe capul lor), iar de mi s-ar intampla, i-as indruma sa-l caute pe Dumnezeu acolo unde se cuvine, dincolo de sfera asta de preocupare. Biblia nu e indreptar sexual !

    „Că sunt fameni care s-au născut aşa din pântecele mamei lor; sunt fameni pe care oamenii i-au făcut fameni, şi sunt fameni care s-au făcut fameni pe ei înşişi, pentru împărăţia cerurilor. Cine poate înţelege să înţeleagă” (Matei 19.2)

  16. rich guy

    @ Andreea

    … ma refeream la aia adulta. 🙂 De apreciat insa efortul cautarii ! 🙂

  17. Angela

    Bine, măi înțelepților, așa să fie, cum ziceți voi. Zice Andreea așa, și, în principiu, zice bine:
    pur și simplu, pentru unii oameni viața e mai nasoală. trebuie să învețe să o înghită așa cum e. la naiba. mulți au cîte o problemă, mai gravă, mai puțin gravă și trăiesc cu ea.
    Dar dacă cei pentru care viața nu e chiar așa de nasoală ar încerca, măcar un pic, s-o deznasolească pe a celor mai problematici, de ce ar fi asta un lucru rău?

  18. andreea

    nu e rău. dar e de văzut la care nivel trebuie umblat.

  19. andreea

    rich guy, căutarea a durat fix 10 secunde. 🙂
    auzi? tu ai cont de … ptiu, drace!… feisbuc?
    ………
    nu știu, poate-s eu într-o perioadă mai aspră, mai stoică… bineînțeles că trebuie să ajuți copiii, mai ales copiii. dar dacă le faci mai rău? dacă? 😦

  20. Angela

    Oricum ai face cu copiii, greșești. N-am zis-o io. Cu mulți, mulți ani în urmă. dădusem undeva, într-o revistă, peste un articol despre copiii vedetelor și care-i viața lor, plus ziceri de-ale respectivelor vedete-părinți în legătură cu chestiunea. Cea mai laconică a fost Nathalie Delon, proaspăt(pe atunci) fostă nevastă a lui Alain Delon și mama unui fiu făcut cu acesta. Nu știu de ce am reținut chestia asta, eram puștoaică atunci, dar mi-am amintit de multe ori de spusele ei după ce m-am făcut mamă.

  21. Angela

    E bine să fii aspră și stoică. Dacă într-adevăr ești. Că dacă e numai percepția celorlalți despre tine și de fapt tu, în interior, ești o piftie zbuciumată, ai pus-o!
    Eu detest din tot sufletul suferința, adică, mai precis, durerea fizică ca mod de semnalizare a unor probleme. Bun, am înțeles, ceva s-a stricat în tine, ceva funcționează prost, dar de ce trebuie să doară? De ce nu există alt sistem de alarmă? Un clopoțel, să zicem. Cling-cling, vezi că ți s-a defectat ficatul. Cling-cling-cling, vezi că inima cam scârțâie. Sau o sonerie discretă, ceva. Dar durere? De ce???

  22. rich guy

    N-am. Dupa telefonia mobila o vad ca pe urmatoarea principala unealta a insingurari. Cand poti stabili contactul la orice ora cu cineva, cand oamenii iti devin pe atat de accesibili, iti pierzi interesul pentru ei.

    „Is there anything you would not do for your family ?” (03.08 – 03:40). Una din secventele de film favorite. Intr-un fel si eu sunt „o reminiscenta a unor timpuri de mult apuse”

  23. andreea

    🙂 sînt o piftie cu tendințe autoflagelante.
    da, durerea fizică n-ar fi trebuit să existe, Angela. dar nici cu aia a sufletului nu mă-mpac.
    par egzamplu, nu pot scrie despre ce mi-am propus tocmai pentru că e prea acut totul.


    rich guy, aia e ce mai mică problemă, după mine.

  24. Ce fain era când căutai pe cineva trecînd pe la el pe-acasă. Nu-l găseai? Mai treceai și altă dată…
    Astăzi dacă stai pe budă și nu răspunzi unui client la telefon zice că ești nesimțit.

  25. andreea

    :)))) nesîmțîtule!

  26. Angela

    Aia sufletească e și mai și. Dacă aș avea putere, dacă aș fi calif de-o zi sau aș avea bagheta magică fie și pentru un minut, asta aș face în primul rând. Aș stârpi durerile și zbuciumul, frica și neliniștea. De tot. Să le piară și numele. Apoi, dacă ar mai rămâne timp, aș mai drege una-alta prin lume. Dacă nu, m-aș mulțumi și cu atât.

  27. andreea

    da. e cea mai bună alegere.

  28. andreea

    uite ce văd eu acum. peste o săptămînă-s morți.

  29. Angela

    Că zice clientul că ești nesîmțît e caca-maca. Dar dacă nu-i clientul, că-i mama și nu răspunde copilu și aia intră-n fibrilații că ioi, tulai, ce-i cu copchilu meu?(caz concret – eu). Că în tinerețea mea, când mergeam, de un paregzamplu, la mare, de-abia după o zi-două ne iroseam o zi de plajă să stăm la coadă la telefon să-i anunțăm pe ăi bătrâni că existăm. Acuma, bietul fiu-meu a făcut imprudența(în speranța că nu mai sun atâta la telefon) să-mi pună nu-știu-ce aplicație, să urmăresc mașina pe drum, să văd pe monitoru meu, cum ar veni, pe unde-i Mița. Ei, dezastru. Nici la pișu nu mergeam, cât au mers ei și au venit de la Craiova, că îi tot urmăream. Vai-vai, iar merge prea repede (că vedeam și viteza) și doar știe că mă-sa-i nevricoasă! Acuma s-au oprit. Vai-vai, de ce or fi oprit tocmai acolo, de ce stau atât..și alte prăpăstii. Ba mai și sunam să-ntreb. De s-a jurat copilul că nu-mi mai pune chestia aia în veci. Așadar, tehnologia m-a țicnit mai rău decât eram.

  30. cătălin

    Legat de copiii transsexuali, nu-i de condamnat incercarea de ajutor, dar trebuie sa fie foarte sigur parintele ca de fapt ajuta si nu face mai mult rau. Si nu stiu daca poate fi in asa cazuri. S-a ajuns la lucruri absolut aberante, chirurgie si tratamente hormonale pentru copiii de 4-5 ani. Sigur, toata lumea vrea numai binele copilului, drumul spre iad e pavat cu bune intentii.

    Fostul meu diriginte din liceu ne spunea ca a inteles ca viata se termina atunci cind a fost la inmormintarea unui coleg de scoala…

    Ti-ai mutat biroul sub trandafiri?

  31. andreea

    e o curte interioară cu boltă de trandafiri…

  32. Angela

    Ce funingine ai iar pe suflet, Andreea, de te-ai gândit că trandafirii vor fi morți peste o săptămână? Bucură-te de ei o săptămână și așteaptă-i din nou peste un an. Că doar nu-s de nailon, să dăinuie o veșnicie. Și dacă ar fi să dăinuie în veci, nici nu i-ai mai observa și în locul frumuseții și bucuriei de o săptămână n-ar mai fi deloc nici frumusețe, nici bucurie, nici emoție, nici așteptare.

  33. cătălin

    Frumos mai e la voi in Romania: hotaririle judecatoresti definitive se aplica numai dupa consultarea boborului prin referendum. Io zic ca ar fi mai simplu sa fie desfiintate toate tribunalele, numai rau fac!

    Si mie imi trec prin cap ginduri similare cu ale Andreei cind vad vreo floare frumoasa, sau ma aflu intr-un loc minunat, sau poate zimbesc. Nu stiu daca-i de la funingine, poate ca asa sint unii si nu-i nimic rau in asta.

  34. Imi trebuie si mie aplicatia!

  35. Când se ofilesc, eu mă gândesc că la anul ne-om bucura iarăși!

  36. Angela

    Ăsta-i monstrul. Ai grijă în ce te bagi, nu te pripi să-l trezești, că produce anxietate:
    https://www.glympse.com

  37. Angela

    Luându-ne pe aici cu una-alta, am trecut prea ușor peste o problemă ridicată de Rich guy mai sus, și anume Multi suntem victimile unor anomalii incurabile „servite” de pardalnica natura. Si oricata intelegere as avea fata de interesul deosebit pe care-l capteaza, mi-e cel putin dezamagitoare, daca nu de-a dreptul enervanta, obstinenta cu care sunt luate in colimator cele cu coloratura sexuala, de parca existenta noastra la asta s-ar limita ?!
    Da. Enervant și stupid, m-am gândit de multe ori la asta, dat fiind potopul de informații pe astfel de teme, numai că nu prea-mi vine să cârâi, că mă trezesc cu eticheta de babă comunistă, cu creierul spălat și cu „false pudori”. În treacăt fie zis, n-am înțeles de ce pudoarea e considerată automat falsă și de ce e preferabilă exhibarea până la dezgust a unor procese intime, sexuale sau din orice alt domeniu fiziologic. Am de zis, dar mi-e tare somn și lene acuma. Dacă achiesați la subiect, exprimați-vă. Dacă nu, o lăsăm baltă. Vreau să precizez doar că reținerile mele în domeniu nu se trag de la învățământul politic, ci, printre altele, de la Camil Petrescu. Tot așa. de la o simplă frază din Patul lui Procust. Și de la faptul că am crescut într-o vreme și într-un mediu în care bunul simț era încă valoare, nu ajunsese vorbă de ocară.

  38. rich guy

    Baba comunista ? Ei, as ! Daca aia de la Playboy (acel Playboy, mama si tatal revistelor pentru barbati !) s-au lasat de meserie spunand ca farmecul devoalarii a disparut in totalitate ?!

  39. Angela

    Farmec…Chiar! Oare de ce a ținut morțiș omenirea să se lepede de farmec și să-l stârpească? Ce a câștigat în schimb?

  40. rich guy

    Spune-mi, te rog,o gasesti atragatoare ?

  41. Angela

    Pe Cătălin să-l întrebi. Eu ce să zic? E o…persoană tânără, sănătoasă, ok în pielea ei fermă și proaspătă. Păr frumos și sănătos, dinți așișderea..Dacă atractivitatea presupune feminitate, nu excelează. Nici brațele, nici mâinile nu inspiră mângâiere sau tandrețe. Te duc cu gândul la eficiență când e vorba de cărat bagaje sau de dat pumni în nas. La îmbrățișări nu prea..Nu mai zic, că doar n-au luptat feministele degeaba, ca eu să vin acuma cu stereotipii de gen.

  42. rich guy

    Ei bine, mie nu mi se pare defel atragatoare, ba mi se pare chiar uratica, si totusi la 23 de ani e deja bogata, are milioane de followeri pe net dintre care nu stiu cate sute de mii cotizanti, catigand intr-o zi mai mult decat ne caznim altii intr-o viata, datorita … posteriorului din dotare. Nu pozeaza nudcomplet, nici in pozitii provocatoare si totusi barbatii inteleg sa o plateasca pentru asta. Revenind la intrebarea ta, pentru bani, Angela, si-mi ramane doar sa ma inclin admirativ in fata performantei ei, avand in vedere castigul de pe urma capitalului investit, si sa-i urez tot binele din lume. Cu ce e de vina ea pentru limitarile altora ?

  43. Angela

    Are și lumea bărbaților ciudățeniile ei. O fi importante fundurile uriașe, dacă oamenii nu se mai satură de (privit la) ele, ba mai și cotizează.

  44. cătălin

    Lumea s-a schimbat, nu complet, au mai ramas insule si neadaptati. Dar da, s-a schimbat si nu cred ca in bine.

    Sa fim seriosi cu Playboy: s-au lasat pentru ca nu mai cistigau destul.

  45. rich guy

    Aflu adineauri un „mic” amanunt legat de Cathedral Plaza. Pare-se ca episcopia si-a dat initial acordul, ca apoi, dupa nesatisfacerea unor pretentii sa si-l retraga. Daca interpretez eu bine si nu ma aflu vorbind degeaba in treaba, i-a lasat sa inceapa lucrarea, sa inainteze pe atat incat sa nu mai poata da inapoi fara cheltuieli majore, ca apoi sa le zica „babaieti, daca vreti sa fie bine, aveti sa ne dati atat !” ? Daca e adevarat, adica pana si episcopia face dintr-astea … 🙂 🙂 🙂

  46. rich guy

    @ Catalin

    Da, ai dreptate, au revenit la vechiul format acum cateva luni. Dar si cu ei si fara ei tabloidizarea societatii mi se pare evidenta.

  47. junghiul

    Și eu îi urez tot binele din lume!

  48. cătălin

    Nu, daca si-ar fi dat acordul nu ar mai fi putut da inapoi. Nu stiu detaliile, dar e halucinant sa vezi cum multi oameni vin si relativizeaza totul: vai ca e pacat sa darime magaoaia. Pai asa nu-i pacat ca o valoare ca Voiculescu sta la puscarie?

    Iar, din auzite, cica aprobarea a fost pentru o cladire cu citeva etaje, nu pentru monstrul ala cu 20.

  49. Angela

    E complicat cu măgăoaia. Să plătească cheltuielile de demolare proprietarul măgăoaiei. Dar ăla are avize…Să plătească primăria. Dar aia înseamnă să plătească cetățenii, că doar bugetul primăriei de la ei vine. Și asta e chiar porcărie. Ar trebui să suporte cheltuielile persoanele fizice care au făcut posibilă oroarea aia. Asta nu se va întâmpla în veci într-o țară ca asta. Acuma, că-i „păcat să dărâme măgăoiaia”…ce să zic? Atâtea materiale irosite, atâta moloz care va sufoca iar cine știe ce zonă unde-l vor duce…Ce-i drept, rar am văzut ceva mai urât. Dar și de resursele planetei îmi pare rău..Ei, o fi cumva. Bine că nu stau prin zonă, să trebuiască s-o văd.

  50. cătălin

    Daca avea avizele nu ar fi putut sa dea instanta hotarirea pe care a dat-o. Iti dai seama ca au avut armate de avocati, nu-s niste amariti care s-au bazat pe avocatul din oficiu. In toata lumea vinovatul plateste, adica proprietarul. Daca proprietarul considera ca nu e vina lui, se poate adresa justitiei sa-si recupereze banii de la cei vinovati.

  51. rich guy

    @ Catalin

    Doar le iau separat. Si tentativele de santaj trebuiesc descurajate prin lege. Recunosc, informatia am inghitit-o „din zbor” de pe saitul unui ateu militant … aah, nuuu, feroce e mult mai apropiat de adevar. 🙂

  52. Angela

    Nici dracu nu mai descurcă mafia din construcții și toată caracatița asta cu primării, avize și alte alea. Îs mulți implicați și mânjiți rău. Auziși de ultimul sondaj? Cică dacă ar fi acum alegeri pentru președinție, ar câștiga Firea…Ce dracu mai poți spera?

  53. cătălin

    Tentativele de santaj se pedepsesc prin lege. Daca au probe ca a fost santaj, presupun ca s-au adresat deja Politiei.

    N-am auzit, dar nu ma surprinde. E destul de clar ca majoritatea vrea hoti, vrea spitale infecte, vrea bani publici aruncati pe orice, vrea sa interzica ceva ce deja e interzis. De aia fug de Romania, desi mi-e tare greu. 😦

  54. Angela

    Majoritatea nu vede legătura între hoți, banii publici și spitalele infecte etc. Banul public furat e furat „de la stat”, e o chestie vagă, nu-i găina de la el din curte. Cleptocrația nu-l deranjează pe bietul român, care chiar crede că, cu cât ești mai mare în funcție, cu atât ești mai îndreptățit să furi. E un privilegiu al „șefilor”.

  55. andreea

    fata aia e banală. n-are niciun chichirez.
    și pîn la urmă, să se dea Cezarului ce-i al Cezarului. tot ce-mi doresc eu, tot ce m-ar face mai fericită, nu se poate cumpăra cu bani. am descoperit asta de ceva vreme. așa că…

    eu mă zburlesc cînd trec pe lîngă blocul acela de lîngă Catedrală. o oropsește rău de tot. așa că: să se dărîme!
    să se mai și dărîme, că de construit urîciuni, am tot construit.

  56. Angela

    Păi și eu aș dărâma cam trei sferturi din ce s-a construit în Cluj în ultimii ani. Nu numai că-s urâte, dar îs și în locuri nepotrivite. Strică tot fengșuiu.

  57. cătălin

    Pina la urma nu avem ce face, majoritatea decide.

    Ei, si daca ai avea acel lucru care te-ar face fericita, a doua zi ti-ai da seama ca de fapt nu esti fericita si iti lipseste ceva.

  58. Angela

    Of, mă omorâți cu fericirile voastre! De ce trebuie numaidecât ca fericirea să provină din ceva râvnit, căutat și obținut? Îs mii de lucruri care există deja și care te pot ferici numai pentru că există. Ce știți voi…

  59. andreea

    Cătălin, nu mă enerva.
    știu eu teoriile alea.

  60. Angela

    Ș-atunci tu, Cătăline, ce propui? Să nu ne dorim nimic, că dacă obținem, e degeaba, ba că-i chiar mai rău, că după aia descoperim că ne lipsește altceva? Păi altfel cum să fie viața? Fericirea e cumva ca sărbătoarea, rară și intensă, cu artificii și țopăială. Unde ai văzut tu sărbătoare eternă? Dacă, de pildă, îți dorești mult o pisică și o dobândești, ești fericit și țopăi. Dar n-o să trăiești după aia tot restul vieții într-o perpetuă beatitudine datorită acelei pisici, că o ia razna, biata, și fuge de la tine. Și nici nu trebuie să te dezumfli după două zile de schimbat litiera pisicii. Trăiești normal, plus confortul că acum ai pisică, și poți să aștepți împlinirea unei dorințe noi. Cu pisică cu tot, că doar ea ți-a adus fericirea de a o dobândi și confortul de a o avea, pentru că ți-ai dorit-o. Scuzați delirul, am o durere năprasnică de cap și voi fi fericită când o să-mi treacă.

  61. rich guy

    Baiat prevazator, mai am cateva citate marete nefolosite pe stoc si numa’ ce astept ocazia azvirlirii lor victorioase in lupta.

    ‘Any emotion, if it is sincere, is involuntary.’ Mark Twain.

    Confortul e programabil ca intrevederea la dentist, clipa ferice ba. Cuminti o asteptam, dar ea, nenorocita, nu vrea sa vina …

    Cred ca-i de la vreme. Nici eu nu pot fara doza zilnica de ibuprofen. Odihneste-te putin, bine faci, cand te-oi trezi, n-o mai fi.

  62. Angela

    Păi de ce mă străduiesc eu să-l învăț pe Cătălin să se bucure de clipe? Mă tem că e eșecul meu pedagogic. Dar nu voi conteni să-l bat la cap, până oi putea.

  63. Angela

    Și da, are vremea asta un efect..Parcă mi-ar plimba cineva un magnet uriaș pe deasupra capului și eu aș avea în cap niște cuie care-s atrase și vor să-mi iasă prin ceafă și prin tâmplă . Parcă s-a mai îmblânzit acum, dar nu va dura mult. Încerc să mă bucur de perioada de grație.

  64. cătălin

    Pai ma bucur, mai rau ma doare nefericirea altora de care-mi pasa. 😦

  65. Angela

    Uite de câte bucurii avem parte! Tocmai am aflat că se pune de un partid nou.

  66. cătălin

    Ciolos? N-am avut timp sa citesc stirile cu atentie.

  67. Angela

    Nu, măi! Daniel Constantin (fost pui de-al lui Voiculescu, fost ALDE certat cu Tăriceanu), susținut de…Ponta, plus alți dezertori de la bășinosul de Tăriceanu. No, ce zici? Numai tinere speranțe. Iar m-o apucat scârba.

  68. Angela

    Oi fi eu construită anapoda, dar mă scoate din sărite idioțenia cu cimitirul vesel de la Săpânța. Cineva total pe alături (Adrian Păunescu, parcă) l-a botezat așa în urmă cu foarte mulți ani și eticheta asta s-a lipit de bietul cimitir ca mucii de chiuvetă. Numai vesel nu e. E drept că-i altfel, că relația cu moartea e acolo întrucâtva diferită de cea obișnuită și asta se manifestă în formă. În fond, e o asumare atât de firească a inevitabilului, a trecerii, a durerii, încât devine în același timp împăcare cosmică și tragismul cel mai profund. Așa am simțit eu când am fost acolo – o singură dată, în 1980. Și chiar am fost foarte atentă la ce văd și la ce simt, am citit ce scria pe crucile alea. Vesel, auzi acolo! Pfui.
    PS. N-am înnebunit subit, am văzut acum, dimineață, o secvență la știri cu cimitirul respectiv și m-am pornit…

  69. cătălin

    Pai cum sa nu te apuce scirba, cind vezi asa gunoaie in prim-plan? Si nu-i doar scirba, dar si jale: Ciolos se pare ca a pierdut trenul, iar USR s-a cam afundat in mocirla.

    E un cimitir, asemanator cu altele. Durerea e aceeasi, indiferent daca pui o cruce de lemn in 10 culori sau una de fier ruginit.

  70. Angela

    Jale nu mă mai apucă. Am trăit 36 de ani până în 1989, încă 27 după…ce aș mai putea aștepta? Măcar pe vremea aialaltă speram. Și dincolo de granițele noastre aprige era o lume cât de cât normală, de tânjeam noi la ea și la normalitatea ei. Acuma și aia-i spurcată de tot felul de stupidități și primejdii. Nu știu, totul pare o hazna care s-a umplut, de mai are un pic și explodează rahatul. Nu că va fi minunat? În loc de artificii și porumbei albi, să se umple cerul de scârnă explodată. Apoteoză, ce mai tura-vura.

  71. Lasă, să ne bucurăm de lucrurile mărunte.
    Mâine facem mare brânză.
    Și mă plimb prin pădure.

  72. cătălin

    Cum faci brinza?
    Si eu m-am plimbat pe coclauri printr-un parc, dar era vint. Prin cartier e plin de iepuroi, n-au dusmani, iarba la discretie, se inmultesc … ca iepurii.

  73. Fac un soi de taleggio adică un tip de branza moale, ce necesita intre 25 si 50 de zile pentru a putea fi consumata. Folosesc niște enzime aduse din Italia pentru a se obtine un produs de calitate si mai constant. Laptele de vaca este pasteurizat de obicei, este pus intr-un cazan si este adus la o temperatura de 30-35 °C, dupa care se adauga un cheag. Dupa ce se coaguleaza branza este strecurata si pusa in forme. Aceste forme se depoziteaza intr-o camera cu umiditate mare de aproximativ 90%, timp de aproximativ 18 ore. In aceste 18 ore branza ajunge la consistenta dorita, elastica. Sararea se poate face fie in mediu uscata fie in saramura. Urmatoarea etapa este cea de intarire si dureaza intre 25 si 30 zile si se realizeaza la temperaturi cuprinse intre 3 si 8 °C si o umiditate de 85 pana la 90 %. Branza taleggio rezultata trebuie sa aiba forma unui patrulater paralelipipedic cu laturile de 20-25 cm. Crusta formata este subtire si moale de culoare maro deschis adesea cu pete de mucegai gri.
    Paste speck e taleggio…
    Cașul de oaie îl pregătește Vasile așa cum îl învățară bătrânii.

  74. O iapă ponei s-a sălbăticit cu totul. A găsit ea un izvor unde a fătat și acum nu mai vrea să se întoarcă acasă. Fuge în pădure de rupe pământul când ne vede și ea și mânzul.

  75. cătălin

    Mai, tu transformi orice fel de mincare in arta?
    Am gustat zeci de feluri de brinza, dar nici una nu se compara cu casul dulce, urda moale sau cu brinza de vaci proaspata. Ce sa-i faci, poate ca unele lucruri ajung direct in suflet si nu mai ies de acolo.

    La mine a venit primavara. Sau vara. 26 de grade azi.

  76. junghiul

    Nu.
    Eu încerc să regăsesc lucrurile simple.
    Lumea asta a devenit prea complicată pentru gustul meu.

  77. Angela

    Lumea nu-i complicată. E mare, bezmetică și proastă. Și poate fi al naibii de frumoasă. Înflorește rododendronul.

  78. Angela

    Andreea?

  79. andreea

    da, da!

  80. andreea

    aci sînt. un pic (mai mult) anxioasă.
    staț să v-arăt ce trandafiri am în curte. la birou.

  81. andreea

    vi s-a întîmplat să vă fie frică de orice?
    în același timp, zic.

    frică să nu fac o prostie, să fiu certată, disprețuită.
    frică să intru pe feisbuc.
    frică de Sabina.
    frică de doctor.
    frică atunci cînd sună telefonul.

    se manifestă prin tumbe permanente ale inimii și stomacului.
    buhuhuuuuuu!

    vorbesc serios, deși nu pare.

  82. Angela

    Ba pare serios. Mie de asta mi-a fost frică, tot văzând și văzând că nu te arăți. Chiar atâtea frici la un loc n-am avut, dar cred că știu cum e. Și mai cred că există una singură, mare și acută, care le induce și pe celelalte, Pe aia s-o depistezi și s-o stârpești și au să se stingă și celelalte. Grea etapă.

  83. cătălin

    E musai sa stirpeasca frica aia? Nu se pot imprieteni?

  84. Angela

    Nu știu. Probabil se pot. Episoade cam toți avem, dar am cunoscut și oameni care au trăit o viață lungă cu teama permanentă de un rău iminent, mai difuz sau mai concret. O fi, se poate și așa. Mie mi se pare infernal.
    Precizare: pentru eternul temător o fi cum o fi, ăsta e naturelul lui. Infern e pentru cei apropiați.

  85. Angela

    Am trăit asta alături de mama, o bună bucată de vreme. A devenit atât de anxioasă, că nu puteai să-i spui nimic din ce vrei să faci sau să dregi fără să clatine din cap și să zică opăritorul „numai să nu…” și găsea întotdeauna ceva să-ți umbrească orice elan. Eu lupt din răsputeri cu asta, că m-am îngrozit când mi-a reproșat fiu-meu că-l distrug cu anxietatea mea și că ar trebui să fac ceva..

  86. andreea

    păi eu vreau să fac ceva. 😦
    mă duc la doctor, îmi dă pastiluțe miiiici…
    Anxiar, din astea…

  87. Angela

    O să ieși tu și din asta. Face oarece anxiarul ăla?

  88. Angela

    Mai pune și tu câte un leac băbesc pe lângă pastiluțe. Bea ceai de sunătoare. Și un pahar de lapte călduț cu un pic de miere seara, înainte de culcare.

  89. andreea

    face, face…
    te tuflește, așa, și-ți simți creierul plutind într-o mare de vată.
    e mirobolant.

  90. Angela

    Așa. Și încearcă să iei de coarne acel taur, care-ți tot împunge sufletul și asmute piticii. Înfruntă-l. Calcă-l. Scuipă pe el.
    Și gata. La cât îs eu de sănătoasă și la ce împliniri și la ce succesuri răsunătoare am avut în fututa asta de viață, îs numai bună să împuiez capul altora cu sfaturi.

  91. cătălin

    In zodia anxietatii… Si mama, tot asa isi face nenumarate griji. Adevaru’ e ca nu-i intr-o situatie prea fericita, iar timpul trece, trece…
    Ai incercat sa citesti o carte de self-help? Ma rog, folosesc denumirea impropriu, ca ii includ aici si pe stoici sau pe alti autori seriosi.

  92. andreea

    mă simt cam aiurea acum 😦 pînă la urmă, nu mi s-a întîmplat nicio nenorocire.
    sunt lucruri obișnuite, poate doar uzura să fie mai mare…

    dar mă bucur că sînteți aici. 🙂

  93. andreea

    ce self-help, măi.
    mie îmi trebuie o self-bătută…. 🙂

  94. ,,Viața mea a atins limita extremă; încerc dezgustul pentru
    existență, căci este fadă, fără sare și fără sens. […] Aşa cum
    cineva îşi înfige degetul în pământ ca să recunoască ţara în
    care este, la fel încerc existența: miroase a nimic. Unde mă
    aflu? Ce înseamnă asta: ,,lumea”? Ce semnifică acest
    cuvânt? Cine mi-a jucat festa să mă arunce într-însa şi să mă
    lase acum acolo? Cine sunt? Cum am intrat în lume; de ce nu
    am fost consultat, de ce nu mi s-au făcut cunoscute datoriile
    şi obiceiurile, în loc să mă încorporeze în şiruri, de parcă aş
    fi fost cumpărat de un negustor de suflete? În ce calitate sunt
    interesat în această întreprindere care este numită realitate?
    De ce trebuie să-i fiu părtaş? Lucrul acesta nu este o afacere
    liberă? […] Dacă existența trebuie luată întocmai așa cum
    este, nu era mai bine să știu cum anume este ea? ”
    Kierkegaard

  95. Angoasa e specialitatea mea!
    … eu fug de angoasă alergînd.
    Sper să pot spune și eu m-am luptat lupta cea bună, mi-am sfârşit alergarea…

  96. cătălin

    La mine azi a nins. Aveam patru fire de rosii. 😦

  97. Angela

    Lupta cea bună? Cum putem ști că a fost cea bună?
    Lumea tot trăncănește despre karma/ Chiar am o prietenă dragă care mă scoate din minți cu asta. Orice i se întâmplă rău, e de la karma aia idioată. Păi dacă ar fi să fie așa, e cea mai mârșavă chestie pe care o poți pune în spinarea unui om. Io-s cinstită, plătesc în viața asta dacă am greșit în anterioara, dacă am greșit, dar ce dracu am greșit??? Să mi se spună, să știu ce plătesc, eventual să nu mai fac aldată. Nu cred în nicio karmă, nici în vieți anterioare. Prostii. Pfui. Am draci, îs furioasă.

  98. junghiul

    Lupta cea bună e lupta ce-am luptat.

  99. junghiul

    Au înghețat?

  100. junghiul

    Toate patru?

  101. cătălin

    Toate patru is puse la un loc, intr-un fost butoi de whiskey. Parca n-au inghetat, dar cu siguranta nu le-a placut lapovita de ieri.

  102. Un butoi? De whiskey? Respect!

  103. http://www.houseofeurope.ro/Anti-Corruption/en/agenda/
    Abia aștept să ia premiu pentru anticorupție Camelia Bogdan

  104. junghiul

    Mâine merg la coasă. Unde găsesc eu cutie?

  105. cătălin

    Butoaiele vechi le poti lua acasa gratis. Goale. 😛

    Da’ ce, premiu’ pentru eruditie juridica Cristina Guseth nu-i bun? Mai, ca nu se termina risipa asta de bani cu conferinte facute aiurea! Intre timp, prin Bucuresti se prabusesc scolile. Noroc ca elevii erau in alta parte, vezi, o avut grija Dumnezeu de ei. Familia si Dumnezeu rezolva toate problemele!

    Daca nu esti obisnuit ai sa vii teapan dupa jumatate de zi de cosit. :))

  106. Angela

    Sau ceri împrumut de la un cosaș. Ai grijă cum umbli cu coasa, că nu-i de joacă. Are fițe și dichisuri. Ai mai cosit?

  107. andreea

    ce om fericit e junghiul… 🙂

  108. andreea

    acu, pe bune, junghiule. dacă și ditamai filozoful se simțea așa… ăăă… nașpa, noi, oamenii obișnuiți ce mai putem face…

  109. andreea

    o să-l vedem pe junghi mai mult așa :)))

  110. Angela

    Phii…te miri din ce se smintește omu’. Acuma voi mă știți, că evit să vorbesc despre sau să mă gândesc la moarte și la murit și la cele aferente.Nu am aceste preocupări și dacă-mi dau târcoale, le resping. Ei, și mă puse azi necuratu’ să citesc un articol despre incinerare. Mie mi-e totuna ce se va întâmpla cu rămășițele mele pământești, dacă vor fi îngropate, arse, ciugulite de vulturi sau de pești. Ideea e ca respectiva lichidare de trup să nu coste mult și să nu fie tevatură. Dar în articolul ăla scria, printre altele, că, pe durata prăjirii răposatului, aparținătorii se pot delecta, la cerere, cu niscai muzică, aleasă din preferințele celui dus. No, și m-am gândit io ce aș dori să se cânte în timp ce mă voi prăji. Și nu mă pot hotărââââ între două melodiiii…Și asta mi-a creat o stare de iritare atât de mare, încât am băgat înapoi în frigider tot ce scosesem ca să gătesc, am renunțat să bag la spălat niște haine, mi-am făcut o cafea și acuma stau și pufăi – și la propriu, din țigară, nu fac nimic din ce-mi propusesem și îs plină de nervi și de draci.

  111. cătălin

    Uf, lasa melodiile, mergi afara si uita-te la rododendron…

  112. Angela

    Mă uit din casă, că plooouăăăă…E tare frumos rododendronul. Și toate florile, și roșiile..adică răsadurile de le-a pus fiu-meu duminică. Bine că mi-am recoltat spanacul. Am pus și la congelator…ce mai, gospodină scrie pe mine! Să mă vadă biata mama, și-ar scuipa în sân. Că nu le prea aveam io pe astea. Aici, la țară, m-a apucat. Pun și etichete pe pungi și borcane, cum făcea ea. Cu conținut, dată..

  113. cătălin

    Pai ce faci cu spanacul ala pus la congelator? Mai e bun de ceva?

  114. Angela

    Sigur că e bun. Îl opăresc numai un pic, să se pleoștească, îl scurg, îl toc și-l pun în pungi. Și la un caz, pac! scot punga și-l prepar. Ce, n-ai mai văzut? Și la hipermarket se vinde spanac congelat.

  115. cătălin

    Nu stiam, eu maninc spanacul doar proaspat, ca salata.

  116. Angela

    Se pot face câteva feluri cu el, inclusiv plăcintă cu spanac. Mie mi-a plăcut când eram mică, apoi multă vreme l-am detestat, nu-i suportam nici mirosul. Copilului meu îi plăcea, și lui taică-său. Așa că, la vremea spanacului, îl găteam pentru ei. găteam și plângeam. Acum iar îmi place. Face fiu-meu o chestie cu cartofi fierți dați pe răzătoare, amestecați cu spanac (nu știu ce face cu el înainte, cumva tot tocat îl amestecă) și cu mujdei de usturoi. Cred, nu știu dacă mai pune și altceva. Iese ceva delicios. Și ca garnitură la ceva, dar poate fi halit și ca atare. Nu știu exact cum face, dar îmi place.

  117. cătălin

    Celor de la British Airways li s-a stricat reteaua informatica (iar!). Asta zic ei, doar n-o sa spuna ca au scris-o cu curu’, asa cum se obisnuieste. Si, normal ca fara calculatoare activitatea e blocata, ca doar cine-i prost sa se preocupe de solutii alternative in caz de defectiune majora. In curind vom auzi stiri de genul „un grup de hackeri necunoscuti au doborit astazi un avion de pasageri inserind un virus in sistemul informatic”. Brave new world, ce sa zic.

    Junghiule, ce-ti face spatele? 🙂

  118. junghiul

    Cosas mortuum est!

  119. andreea

    care-s melodiile, Angela?
    🙂

  120. Angela

    Doar nu crezi că o să vă zic! Că atunci o să vă apucați de arbitraj. Că asta, că ba nu, aialaltă. Și după aia, dacă se va întâmpla să le auziți pe undeva, o să vă vină în minte, involuntar, niște chestii…Mai bine nu.

  121. junghiul

    Mie spanacul îmi place să-l fierb fără apă. Îl spăl bine și îl pun într-o oală cu capac. Minutele, in funcție de vechime.
    Apoi prăjesc lejer niste usturoi si ardei iute în ulei de măsline si pun aici spanacul.
    Il servesc ca garnitură.

  122. junghiul

    Mie nu mi-ar place să fiu incinerat dar nici mormântul nu mă atrage.
    Mi-ar place când mi se apropie sfârșitul să mă retrag in munți.
    Să-mi dau obștescul sfârșit in vreun ocol silvic. Așa se vor mai întreba unul altul dacă am fost răpit sau m-au sfâșiat fiarele.
    Și să-mi scutesc nepoții de grija unui mormânt de întreținut.
    Melodiile ar fi neapărat de sezon.

  123. junghiul

    A fost greu la cosit.
    Deși am o bogată experiență în cosit n-am mai cosit de vreo 30 de ani.
    M-a convins fiul să cosim mecanizat dar oricum efortul fizic este semnificativ.
    Aseară vomitai de oboseală.
    Sau m-a deochiat bunica…

  124. junghiul

    Mă interesează rețeta aceea, am găsit ceva pe net,de ce nu tragi mai atent cu ochiul?

  125. andreea

    Dinspre partea mea, Angela, nu ai de ce să-ți faci griji. Am o relație bună cu moartea. Închid ochi, aprind lumînări, țin de mînă omul la sfîrșit, știu exact secunda în care… Lumea zice că-s ”beton”. Cu suferința dinainte nu mă împac. Și eu m-am gîndit la cîteva muzici pentru… momentul meu final. Păcat că nu se practică treaba asta. Tot ce o să auzim e miorlăiala aia imposibilă, popească…

  126. andreea

    Și la mine e tot ”a ploaie”… Da-mi place. Se potrivește cu interiorul.

  127. Angela

    Nu la asta mă gândisem, dar acum mi-am amintit de ea. O știai?

  128. Angela

    Textul e fain:
    Adieu l’Émile, je t’aimais bien
    Adieu l’Émile, je t’aimais bien, tu sais
    On a chanté les mêmes vins
    On a chanté les mêmes filles
    On a chanté les mêmes chagrins
    Adieu l’Émile, je vais mourir

    C’est dur de mourir au printemps, tu sais
    Mais je pars aux fleurs la paix dans l’âme
    Car vu que tu es bon comme du pain blanc
    Je sais que tu prendras soin de ma femme

    Je veux qu’on rie, je veux qu’on danse
    Je veux qu’on s’amuse comme des fous
    Je veux qu’on rie, je veux qu’on danse
    Quand c’est qu’on me mettra dans le trou

    Adieu Curé, je t’aimais bien
    Adieu Curé, je t’aimais bien, tu sais
    On n’était pas du même bord
    On n’était pas du même chemin
    Mais on cherchait le même port
    Adieu Curé, je vais mourir

    C’est dur de mourir au printemps, tu sais
    Mais je pars aux fleurs la paix dans l’âme
    Car vu que tu étais son confident
    Je sais que tu prendras soin de ma femme

    Je veux qu’on rie, je veux qu’on danse
    Je veux qu’on s’amuse comme des fous
    Je veux qu’on rie, je veux qu’on danse
    Quand c’est qu’on me mettra dans le trou

    Adieu l’Antoine, je t’aimais pas bien
    Adieu l’Antoine, je t’aimais pas bien tu sais
    J’en crève de crever aujourd’hui
    Alors que toi tu es bien vivant
    Et même plus solide que l’ennui
    Adieu l’Antoine, je vais mourir

    C’est dur de mourir au printemps, tu sais
    Mais je pars aux fleurs la paix dans l’âme
    Car vu que tu étais son amant
    Je sais que tu prendras soin de ma femme

    Je veux qu’on rie, je veux qu’on danse
    Je veux qu’on s’amuse comme des fous
    Je veux qu’on rie, je veux qu’on danse
    Quand c’est qu’on me mettra dans le trou

    Adieu ma femme, je t’aimais bien
    Adieu ma femme, je t’aimais bien tu sais
    Mais je prends le train pour le Bon Dieu
    Je prends le train qui est avant le tien
    Mais on prend tous le train qu’on peut
    Adieu ma femme, je vais mourir

    C’est dur de mourir au printemps, tu sais
    Mais je pars aux fleurs les yeux fermés, ma femme
    Car vu que je les ai fermés souvent
    Je sais que tu prendras soin de mon âme

    Je veux qu’on rie, je veux qu’on danse
    Je veux qu’on s’amuse comme des fous
    Je veux qu’on rie, je veux qu’on danse
    Quand c’est qu’on me mettra dans le trou

  129. cătălin

    Pacat ca nu stiu franceza. 😦

    „miorlăiala aia imposibilă, popească” Haha, exact pre gustul meu ai grait!

  130. Eu vreau
    Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict
    urmată neapărat de
    Grantchester Meadows

  131. Angela

    Uite, pentru tine:

    Goodbye Emile I like you very much
    Goodbye Emile I like you very much, you know
    We have sung about the same wine
    We have sung of the same women
    We have sung about the same miseries

    Goodbye Emile I am going to die
    It is hard to die in the springtime you know
    But I leave the flowers and peace in my soul
    And because I know you are as good as white bread
    I know that you will take care of my wife

    Chorus:
    I want them to laugh, I want them to dance
    I want them to have fun like crazy people
    I want them to laugh I want them to dance
    To amuse themselves like crazy when they put me in the hole

    Goodbye priest I like you very much
    Goodbye priest I like you very well you know
    We did not always agree about views and we were not on the same path
    But we were searching for the same port
    Goodbye priest I am going to die
    It is hard to die in the spring you know
    I leave the flowers and the beauty, peace in my soul
    And knowing that you are her confidant
    I know that you will take care of my wife

    Chorus:
    I want them to laugh, I want them to dance
    I want them to have fun like crazy people
    I want them to laugh I want them to dance
    To amuse themselves like crazy when they put me in the hole

    Goodbye Antoine I did not like you very much
    Goodbye Antoine I do not like you very much you know
    And it’s killing me to die today knowing that you are still so alive
    And yet still as solid as boredom
    Goodbye Antoine I’m going to die
    It’s hard to die in the spring you know
    I leave the flowers and the beautiful peace in my soul
    And because I know that you were her lover
    I know that you will take care of my wife

    Chorus
    I want them to laugh, I want them to dance
    I want them to have fun like crazy people
    I want them to laugh I want them to dance
    To amuse themselves like crazy when they put me in the hole

    Goodbye my wife I love you very much
    Goodbye my wife I love you very much you know
    I must take the train for the good God
    I’m taking the train that leaves before yours
    But we all must take the trains that we can
    Goodbye my wife I’m going to die
    It is hard to die in the springtime you know
    But I’m leaving flowers and my eyes are shut, my wife
    And because I realize that they were shut often
    I know that you will take care of my soul

    Chorus
    I want them to laugh, I want them to dance
    I want them to have fun like crazy people
    I want them to laugh I want them to dance
    To amuse themselves like crazy when they put me in the hole

  132. andreea

    așa, bun, vedeți, vedeți?
    ați prins curaj 🙂

  133. andreea

    Știam ambele variante, Angela.

  134. andreea

    ei, dacă e de la francezi, asta trebuie să fie, ca să plîngă toată asistența…

  135. cătălin

    Ce flori frumoase!

    Daca ar fi puse versurile astea pe muzica…
    http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/motanul.php

  136. andreea

    azi mi-am petrecut juma de zi încercînd să fac pe cineva să înțeleagă ce gîndesc, de ce acționez cum acționez, de ce îmi ies din fire, de ce nu pot face altfel…
    m-am ales cu o durere de cap cumplită și cu un sentiment de inutilitate acut.
    nu oricine vrea să privească în adîncime.

  137. Angela

    Era foarte important pentru tine să înțeleagă? Că e, de obicei, un demers greu și eșuează aproape întotdeauna. Poate că nimeni nu trebuie să înțeleagă niciodată nimic. Că oricum are mecanisme de autoapărare cel care ar trebui să înțeleagă ceva ce s-ar putea să nu-i convină, dacă ar înțelege.

  138. cătălin

    Eu nu ma inteleg, darmite altul. Altul ar trebui sa stie doar ca oamenii sint oameni si atit. Cine stie, poate ca in curind colegii de munca vor fi roboti. Poate si de pat…

  139. Angela

    Io nu mă mai străduiesc de mult să fac pe cineva să mă înțeleagă. Că dacă mă străduiam, nu mă alegeam decât cu „ești nebună”. Nebună azi, nebună mâine, no, ș-apoi ce? Așa să fie. M-am obișnuit să fiu nebună, ba de-a dreptul îmi place. Mă mândresc cu asta. E blazonul meu. Ha!

  140. andreea

    așa mi se părea mie, că e important… 😦

  141. andreea

    Sînt cîteva persoane în jurul meu care mă exasperează tocmai pentru că nu-mi explică cum funcționează mecanismele din capul lor (sau unde și-or avea sediul). Ce rotițe se învîrt acolo, de e comportamentul lor așa de aiuristic… (după mine). Intuiția mea e blocată, în cazul lor. Nu pot avea decît bănuieli. Dacă aș înțelege ce se întîmplă, poate m-aș calma.
    Așa că mă gîndeam că și alții or simți la fel, despre mine.
    Ei, m-am înșelat. Eu sînt cea pisăloagă și imatură 😦 Ei sînt relaxați.
    Tre să lăsăm oamenii în pace, da…

  142. cătălin

    Mergi mai departe si gata, e atit de important sa intelegi cum functioneaza acei oameni? Bun, si daca intelegi, crezi ca asta ar schimba ceva?

  143. andreea

    ha! păi, poate altă dată greșesc mai puțin, na.

  144. junghiul

    Îhh, ce complicat.
    Io o tai…
    Câteva zile.


  145. concert Pat Metheny la Ljubljana

  146. junghiul

    Acuma ,după ce behăii domnul ministru mai promovează drace, oaia!

  147. andreea

    …împodobește, oaie, brandul!…

    io complic tot, io-s de vină, cu morișca turbată a gîndurilor. :(((

  148. cătălin

    Stai linistit, Junghiule, crezi ca-l baga cineva in seama pe Daea? Da, are probabil un usor retard mental, dar asta stiam de cind a fost numit ministru, nu?

  149. cătălin

    Asadar, din toata prostia aia cu interzicerea unui lucru interzis deja a picat Nicusor Dan. Care, din pacate, arata ca nu are nici maturitatea si nici inteligenta de a accepta opinii contrare.

  150. Angela

    Sper că sunteți numai foarte ocupați, dar altminteri sănătoși-voioși.

  151. andreea

    sănătoasă, nevoioasă, ocupată, plimbată la Sinaia cu Mița mea.
    am dus-o ca să nu rămîie repetentă și anul ăsta.

  152. cătălin

    Eu is sanatos…

  153. Angela

    Eu nici-nici. Vremuri grele.

  154. junghiul

    Eu sunt bosumflat. Nu mai reușesc să slăbesc, începusem bine, apoi m-am oprit.Mănânc pe unde apuc, ca apucatu’ și ăsta e rezultatul.
    Lucrez de dimineața de la 5 până seara la 10, vai de capul meu!

  155. cătălin

    Cu asa program sa zici multumesc daca nu mai pui. Ei, dar poate nu mai ai mult de tras, ca in curind or sa te inlocuiasca robotii. C-o fi bine, c-o fi rau, nu stiu, si nici nu conteaza, e inevitabil.

  156. junghiul

    Abia aștept să vă povestesc ceva…
    Dar acu nu pot, poate în weekend…

  157. junghiul

    Vreau robot!
    Vreau robot!

  158. andreea

    eu vreau să fiu eu robotul.

  159. Angela

    Adică ai vrea să n-ai suflet, în schimb să ai piese de schimb și să poți fi depanată la nevoie? Și cam ce ți-ar plăcea să robotești? Sau nu mai contează, dacă tot nu ai simțuri și gânduri? Ce-i drept, e bine să fii robot, că robotul nu se teme. Dar dacă, doamne-ferește, te creează un mad scientist, care-ți pune suflet și toate alea ale omului? Rămâi cu roboteala și de alealalte tot nu scapi. Nu-i bine, nu-i bine.

  160. andreea

    cam tot ce robotesc acum. o mămăligă, un plan, un aspirator, o temă la română… din astea.
    dar nu m-aș mai enerva și n-aș mai lăcrima, pentru că mi s-ar arde circuitele și aș rugini.
    eu zic că e bine.

  161. Angela

    Da, cred că e bine. Vreau și eu. Că oricum robotesc mai mult decât aș dori. Și n-aș mai avea durerile astea exasperante, nici amărăciunea din suflet. Să nu-ți pese, să nu-ți vină să plîngi niciodată, să nu te panichezi, să nu te simți mereu vinovat că nu poți rezolva nerezolvabilul, să nu te doară…Vise, vise.
    A, da, și după ce ai terminat de robotit, să stai liniștit în debara, să n-ai coșmaruri..

  162. cătălin

    Da, si eu am obosit si mi-a ajuns atita durere si ratare.

  163. Angela

    No, și acuma, că am stabilit că suntem cu toții în rahat până-n gât, ce facem să ieșim din el?

  164. cătălin

    Nu stiu, daca ar depinde numai de mine ar fi mai simplu.

    DNA-ul s-a desfiintat cumva? Ca nu mai aud nici de vreo arestare, nici de vreo condamnare. Aud in schimb ca trebuie musai praguri minime, la furat, poate si la tilharie, viol sau crima.

  165. junghiul

    Trăgîndu-ne afară unii pe alții.

  166. Angela

    Ba pe mine lăsați-mă să mă scufund de tot și să mă înec. Că nu mai pot. Nu mai am resurse, nu mai am răbdare, nu mai am chef.

  167. andreea

    ne ne ne, nu merge așa.
    trebuie să ne scufundăm toți sau niciunul.

  168. andreea

    azi noapte s-a repetat figura.
    mi s-a năzărit că nu încap o budă și o fereastră într-un loc, nu vă dau detalii, probleme cu niște măsurători, cu niște planuri.
    ei, de la 3 noaptea la 7, dureri de burtă, transpirații, zvârcoliri, palpitații, din cauza asta. zici că venise sfîrșitul lumii în capul meu.

    am ajuns la locul faptei, nu-s probleme, dar parcă-s bătută, așa m-am simțit toată ziua. mai rău ca junghiul la coasă.
    parcă-s cuptorul meu care e dereglat de cînd au umblat ăia cu gazele, nu mai știe minim, nu mai are nici un reglaj, doar maxim. arde tot.
    așa mă simt.

    ce pastile, ce autosugestie, ce autocontrol.
    draci bălțați. 😦
    și nici nu știu cînd mă apucă. nu pot prevedea nimic.

  169. cătălin

    Ce coincidenta, si eu tot batut ma simt! Mama a facut un CT, i-a iesit din nou stationar. In octombrie are 5 ani. Si tot acum 5 ani citeam cam peste tot ca procentul de supravietuire la 3 ani e sub 1%. La 5 ani era zero.

    Probabil au marit presiunea. O solutie ar fi sa incerci cu o duza pentru cuptor cu o gaura putin mai mica decit cea existenta. E foarte usor de schimbat, cu o cheie. Vezi ca sint duze pentru butelie si duze pentru gaz metan.
    https://www.romstal.ro/duza-gn-metan-1-35mm-m6-pt-vision-se-p41792.html
    Alta „solutie” de care am auzit e sa pui sub tava o placa de fier sau tigla. Eu as schimba duza.

  170. andreea

    e fantastic, știi, nu? 🙂

  171. Mă bucur că mama ta e bine.
    Junghiul like magic!

  172. Andreea,
    visele astea parcă-s din cutia lui Schrodinger.
    Lupta cu interpretarea Copenhaga și teoria colapsului obiectivului.
    Așa și eu, tot îmi spun că ar trebui să mă doară în bască de scârbici, dar nu reușesc.

  173. a venit și un cuc aici
    cred că și-a pus ouăle în cuibul privighetoarei

  174. Să fim și noi toți pentru unul, unul pentru toți.
    Așa cum prevede art. 5 din tratatul nord atlantic

  175. încerc să citesc și să interpretez repede ultimele știri
    CTP îl critică dur pe CPT.
    CSF? NCSF!

  176. cătălin

    Da, e o minune. Ar trebui sa fiu mai vesel si chiar ma simt vinovat ca am uitat sa ma bucur. 😦

  177. andreea

    nu-s vise, măi. ar fi bine.
    sînt trează și lucidă.

  178. andreea

    altfel, a venit vara…

  179. Problemă
    Un tată are trei copii. Aceștia au joi de la 10 serbare fiecare în altă parte.
    Ce trebuie să facă tata ca să participe la toate serbările?

  180. Angela

    Tata-râmă s-ar tăia în trei. Tu n-ai soluție.

  181. cătălin

    prin videoconferinta. 🙂

  182. Noroc cu cele două mame. Un tată și două mame, total trei părinți. Câte un părinte la câte o serbare, din punct de vedere matematic am rezolvat problema.

  183. andreea

    run, junghiule, run!
    prinzi începutul la unul, mijlocul la altul și sfîrșitul serbării la cel de-al treilea.

    ordinea o tragi la sorți. 🙂

  184. andreea

    mie să-mi spuneți cum de i-a ieșit Sabinei 8 media la matematică, cu 6 în teză și în rest doar note de 7 și 8.
    e un mister fata asta pentru mine…

  185. andreea

    vara asta vreau să călătoresc. să-mi spăl creierul de… tot felul de lucruri. o să-mi iau toiagul și vin către voi. poate vă găsesc.

  186. junghiul

    Haide!

  187. junghiul

    Incepi din inima Transilvaniei, treci pe la vamă și apoi o ții tot așa până în Alaska.

  188. andreea

    pare simplu…

  189. cătălin

    Eu sint pe aici, dar mi-am inghitit limba.

    18% prezenta la vot la Craiova. Inteleg ca e bine, oamenii sint multumiti, spitalele arata luna, nu-i nevoie de nici o schimbare.

  190. Angela

    Păi votul la noi nu aduce niciodată nici o schimbare. Se schimbă eventual niște mecle, niște nume. Atât. Tu ce ai vota?

  191. cătălin

    Cu toate bubele pe care le au, USR au adus candidati onesti. Nu m-am uitat la Craiova acum, dar nu cred ca si-au schimbat naravul si au pus borfasi. Cred ca e pacat ca in USR s-a ajuns la certuri si plecari – asta e, boala facebook, oamenii nu suporta sa fie contrazisi.

  192. Angela

    Candidații onești nu prea au șanse, nu-s pe gustul alegătorilor și chiar dacă răzbat cumva, câțiva, în parlament sau consilii locale, îs puțini și eterni opozanți. Asta e, uite cum iese la iveală abjecția politicii în toată splendoarea putregaiului ei. Dacă a ajuns psd-ul să-și trântească propriul guvern..ce să mai zici? Pielea de tâlhar e prețioasă, trebuie salvată cu orice preț, chiar dacă se recurge la aberații. Mare mizerie, nici nu prea mai ai ce spune.

  193. cătălin

    Nu-i o surpriza, il schimba si da vina pe el, spune ca din cauza lui n-au putut indeplini promisiunile electorale. Pe Grindeanu nu dau nici doi bani, asa cum nici el n-a dat pe „fraierii” care au iesit in februarie in strada. Cum ar veni, Dragnea isi schimba ciorapul murdar. Bleah, pute!

    La Craiova e mai grav, vad un abandon total al oamenilor, si nu-l inteleg. Sigur, nu-mi faceam iluzii ca ar fi reusit cineva din afara PSD sa cistige Craiova, dar macar-macar sa fi avut o lupta strinsa, sa fi aparut si alte voci, nu doar mugetul fostilor comunisti sau al urmasilor.

  194. Angela

    Surpriză nu-i, trebuia să găsească o soluție să iasă din căcatul cu promisiunile. Dar tot abject e. Au fost situații în care primari pesediști care chiar au făcut ceva, și chestii foarte faine pentru comunele lor, au fost dați afară din partid. Că doar n-au ajuns acolo să irosească banii în folosul pulimii! Banii trebuie sifonați pentru partid, că doar de aia ești primar, ce dracu, nu să faci tu canalizări, asfaltări, să renovezi școli și dispensare, să atragi investitori și alte aberații, să furi bănuții de la botul partidului și a firmelor lui de casă..

  195. cătălin

    Pai da, firmele de partid trebuie adapate in primul rind. In cazul infractorului Dragnea probabil ca motivul real e frica de puscarie. Dar, daca Iohannis ajunge sa propuna din nou premier, acum ar avea justificarea sa vina cu un nume din afara bandei de hoti – au aratat ca, desi au cistigat alegerile, n-au putut guverna mai mult de 5 luni.

  196. Angela

    Hi hi, Andreea-călătoarea. Bine faci. Ia-ți traista-n băț, niște opinci de schimb – să poți toci câteva perechi și azimă-n traistă. Poate ar fi bine să ai un măgăruș, e bun la drum lung. Hai! Și să poposești la noi. La Cătălin e mai greu, că e apă mare de trecut. Dar ai putea zbura călare pe o gâscă, dacă te transformi în spiriduș.

  197. junghiul

    Gaudeamus igitur!
    Am făcut așa cum ați spus și am fost peste tot.
    Acum sunt la Șiria ca să ajutăm o Bătrână Doamnă.
    Hai UTA!

  198. andreea

    măgar, gîscă, opinci, spriduș…
    e greu.
    măcar un avion pîn la Amsterdam să iau.

  199. cătălin

    Cumplite mi se par aeroporturile, un aer inchis, greu de respirat, caldura, zgomot, plus un furnicar de oameni alergind intr-o parte sau in alta.

  200. cătălin

    Is trist, nu mi-a venit sa deschid gura. Voi ce mai faceti?

  201. Vede toată lumea lucrarea lui Dragnea? Mare meșter! Sper să treacă moțiunea, să se rupă PSD-ul și să se numească un prim ministru din altă parte.
    Nu, partidul ăsta, PSD nu se poate reforma.
    E precum haznaua din grădină, chiar dacă o golești, rostul ei e să se umple mai apoi cu scârnă.

  202. Noi, bine
    A fost în arad Street food
    Mie mâncarea nu mi-a zis nimic.
    Locația prost aleasă, o înghesuială teribilă.
    Impresionant în schimb cât de fiscali erau toți. Au dat bon la toată lumea.Bravo lor, au fost un exemplu din punctul ăsta de vedere.

  203. Am pierdut cu Poli, au meritat timișorenii să câștige noi vom rămâne în B acolo unde ne e locul.
    Mai multe nu vă spun că nu vă-ntere…

  204. Vara asta va fi vara drumețiilor. Tre să rupem vreo două perechi de țâpele.

  205. cătălin

    De la inceput a fost clar ca Dragnea a pus un guvern de paie, oameni fara coloana si fara valoare care pot fi aruncati la gunoi oricind. Mai mare jalea e ca, daca miine ar avea loc alegeri anticipate, tot hotii ar cistiga. Te uiti la opozitie si te crucesti. Si mai rau e ca DNA-ul se pare ca nu mai functioneaza, nu mai sint trimise dosare la instante, nu condamnari, pauza. Ori le-o fi venit de hac hotii pina la urma, ori e altceva.

  206. andreea

    Și totuși…
    Asta nu e cea mai rea epocă… Nu e cea mai rea țară…

  207. cătălin

    E chiar binisor in Romania, cu conditia sa nu ai nevoie de scoala pentru copii, de politie, de pompieri, si mai ales sa nu ai nevoie de medic. Nu poti astepta ca altcineva va face ceva pentru tine. Mergi la un concert? E responsabilitatea ta sa te asiguri ca izolatia din sala e ignifuga si iesirile de urgenta nu sint blocate.

  208. andreea

    Așa, așa, nu lăsa nici o picătură de optimism să răzbată…

  209. andreea

    Teo e pe malul mării. Aici:

    https://www.google.ro/maps/place/Bournemouth,+Regatul+Unit+al+Marii+Britanii+%C5%9Fi+Irlandei+de+Nord/@50.7168986,-1.8788745,1439m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x487398a0b1a067fd:0x3b2ee0156ba92c94!8m2!3d50.719164!4d-1.880769

    Lucrează două luni pentru de 4 ori mai mulți bani ca mine. Și face baie în mare. Are o căsuță cu o grădină verde verde. La ora 22 la el încă era lumină. E vesel.

    Cum ajung repede de la Amsterdam la Bournemouth? Fără să trec prin Londra, hî, hî, hî.

  210. cătălin

    Da, si la mine e ziua la ora 22, la fel la 4 jumatate dimineata, umblu ca o gaina beata de nesomn.

    Ce-are optimismu’ cu realismu’?

    Pai n-ai direct zboruri low-cost? Ce sa cauti prin Londra?

  211. da, chiar
    tu la briți trebuie să mergi

  212. cum vine treaba cu „să decapați instituțional”?
    Eu văd un nou film de capă și sfadă.

  213. cătălin

    Nu cred ca are rost sa comentam ce zice unu’ sau altu’ intr-un cadru privat, mai ales cind nu stim daca ce a ajuns la noi e autentic sau nu. Putem comenta faptele, iar DNA-ul a inregistrat o serie de rateuri. De la dosare respinse de judecatori, la dosare inca netrimise spre judecare desi unii au facut puscarie pentru asta (vezi Udrea), si la dosare care par a fi blocate de ani buni.

Lasă un comentariu

